Mitt i natten

sitter vaken, klar vaken igen...

Hade för en en halvtimme sedan slumrat in och stängt igen mina ögonlock.
drömde, men det var en suddig dröm..
Vaknades av att mobilen ringde i en väldigt enformig ton precis under huvudkudden.
Det vibbrerade det var omöjligt att inte vakna.

Tog upp mobilen och öppnade ena ögat och kikade på displayen.
Det stod Älsklingen <3 Svara, med inte en allt för pigg röst. Nästan lite rostig
"mmh, hallå" Hej gumman! jag kommer hem till dig snart"
"Vart är du då?"
I stenbacken, ringer dig snart igen. Pusspuss"

Och klick så lade jag på luren. Satte mig upp spolade tillbaka mitt avsitt av skärgårdsdoktorn..

Just nu sitter jag här, under täcket.. med mobilen i knät och datorn framför mig.. funderar på att sova, eller om jag ska ringa robin... Vet varken ut eller in.

Kurrar i magen gör det också. Jag funderar på att göra mig en thekaka med skinka på.. fast ne jag orkar inte
Ett glas juice skulle vara godare.. fast ne lika jobbigt det.

Godnatt!




Tankarna flyger omkring i huvudet när man sitter uppe om nätterna..
Vet inte om det är vettiga eller mer ovettiga tankar.. Men en sak vet jag säkert. Det är att jag vill att min älskling ska krypa ner undertäcket med mig....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0