Måndag :)

Helgen har precis passerat, fan vad fort helgen går..

I lördags var vi i Karlstad & firade Therese som fyller 23 år på Torsdag :) Grattis i förskott!
Vi började med att käka på kebab house för att senare bege oss hem till Therese. Vi satt och lyssna på musik & pratade skit som vi tjejer är expert på ;P drack ett par öl/cider.. Sen tog vi bussen ner till stan & nöjes.. Ganska lite folk? eller så var det mycket, beror på hur man ser det. Vi dansade och hade trevligt. Vid klockan halv två drog vi oss hemåt Kristinehamn igen. Somnade nästan direkt.. Var så inåt helvete trött. Sedan så väckte robin mig runt fyra och sa att han var på väg hem till mig. Så han ramlade väl in genom dörren vid klockan halv fem - fem. Sen så gick jag upp runt 07.00 och duschade och åt frukost.
Så igår var det barngympa vid klockan 10.00 - 13.000 När jag kom hem så väckte jag även Robin... Vi drog till donken köpte mat och sen bäddade vi ner oss framför OZ :D och myste!

Idag har jag inte gjort allt för mycket :) skjutsat hem Robban, skjutsat pappa till sjukhuet, ätit mat med Sanna på Thaien :) och nu väntar jag på att mikaela ska höra av sig :)
senare ska jag  träffa Robin <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0