måndag

Gick upp tidigt idag, duschade och fixade mig drog ner till AF fixade min lapp som ska lämnas in för att få "lön" ;) hihi
Sen ringde jag till Emelie, och beslöt mig för att dra dit, vilket jag gjorde naturligtvis :>
Styrde bilen till Emelie, vi drog  och handlade massa gott, rog ut till skutberget och hade picknick as mysigt o gött vid vattnet var det (Y) tummen upp för det!

Sen  tog vi en sväng på bergvik också, för att kolla in Emelies blivande mobil en experia ;D nice nice!
Sen plockade vi upp Caroline på stationen, skjutsade hem Emelie och sen drog vi hem. Var hemma dryga en timme. Drog ut i skärgården med Bilbo och Caroline och promenerade :D riktig najs det också. Stackars bilbo har dock asfalt mellan tassarna o i pälen :( men de mesta är borta nu som tur är. lilla gubben...
Och nu sitter jag och kollar på Top Model och har just käkat och snackat lite med robban via sms ;)

Fick även nyss sms av sanna :D och hon har landat i sthlm :D weiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0