Lycka!

inatt vaknade jag av att Robin skickade sms och fråga om han fick komma hit och sova :) :)
SÅ strax efter två kom han hem till mig,  härligt känsla att få se honom igen. Krama & pussa på honom. Nästan så man var lite nervös ;P haha
Låg uppe ett tag bara pratade och hade det mysigt. Men vi var båda ganska trötta så vi somnade ganska snabbt där på.
Imorse vaknade vi runt klockan 9, kikade på ett avsnitt av OZ. Sen hade han varit gilligt och köpt med presenter. En väsa, skor & sedan två klockor :) aaw. Hur gulligt som helst. TACK älskling! Jätte fina saker alltihop!

Sedan visade han mig bilder och videoklipp ifrån resan :)  sjukt avundsjuk på att han har få vara borta och sett apor.
Han visade även kläder, klockor & skor som hade köpt.. snyggt alltihop som vanligt! Bra smak den där grabben.
LOVEE YOUUUU!!!

Nu ska jag fixa mig i ordning sen blir det kanske möta upp sanna & snart barngympa :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0