Godmorgon =D

Igår kväll fick jag äntligen träffa Robin, som jag intehar träffat på hela helgen :( usch!

Så vi drog ut och fiskade, vilket resulterade i 0 fiskar för oss. Men det var iaf mysigt och trevligt tills det började regna.
Vi drog hem, bäddade ner och och kollade på OZ ;>
Vi ställde klockan å 06.00 för att bege oss ut att fiska igen.  Väl när klockan ringde, kännde jag verkligen inte för att gå upp och fiska, så jag frågade robin om vi verkligen skulle det, och jag fick som tur var ett NEJ tillbaka :D så vi somnade om, och vaknade runt 11.00 respetive 12.20 så nu har jag just skjutsat hem honom. Tryckt i mig frukost  ska städa lite och sen hoppa in i en dusch ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0