Fredag

Idag är det fredag ;D idag får vi se vad dagen bjuder på.... Kanske en spring tur? kanske köpa present?
Kvällen är iaf planerad med Robin och vi ska äta sushi :)

Igår spenderades förmiddagen ihop med min baby.. såg Oz och hade det gött med mat och mys.
Eftermiddagen/kvällen spenderades ihop hemma hos Elin brunbarn Gunnarsson, ihop med Sanna & Robin ;D Satt och fickade och pratade en massa. Vi fick även se massa bilder & höra massa av hennes underbara tripp till Thailand.
Fan vad jag vill åka dit nu, nu, NU! Vilket paradis!
Runt 23.00 körde Sanna hem mig och Robin, så vi gjorde iordning lite käk och såg ett avsnitt av OZ sen somnade han ganska snabbt, jag låg vaken ett tag och somnade strax därefter :)

Vaknade i natt runt 06.30 :/ gah! somnade om tack och lov.
Och nu precis har jag kört hem honom!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0