Vilken lördag!

Började med middag hemma hos Sanna :) 3 rätters, kanon god mat som det alltid är hemma hos Sanna.

Vi vart ett gäng tjejer, Jag, Caroline, Sanna, Elin, Therese och Emma :) Vilka tjejer! Kanon goa hela bunten.
Sen vart det massa skit snacka, och en hel del drickande innan vi tog taxin ner till stan och mastmagasinet! ;)
Där var det massa folk :) dansade, drack och hade bara allmänt gör trevligt ihop!
slutet kan ju diskuteras, men inget som är värt att skriva ner i bloggen.
jag & robin gick hem till honom runt kanske 2? var hur jävla kallt ute som helst. brr

Nu har jag precis kommit hem ifrån min älskling och har duschat :D uuh så gött
Tack alla som gjorde kvällen kanon bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0