Säfsen

Förra helgen var jag och Therse upp i Säfsen hos sanna :)
Åkte upp fredag kväll, och hade gör mysigt lagade mat och såg lets dance. 
Lördagen spenderades i backen givetvis, de åkte slalom och jag vågade mej på brädan ;) var vilket fall som helst, as roligt och så himla gött väder. Bara åka i tröja och man blev svett i det : ge mig sommar!!
Satt i solen och mådde gött, åt god mat :D sen vidare hem, duscha laga mat och byta om inför kvällen ... Vart fest hemma i sannas lägenhet :D  riktigt trevligt!
Sen drog vi vidare upp till Hyttan. Där det var en trubadur som spelade massa goa låtar.

Söndagen låg vi helt utslagna, dock vaknade jag redan tjug i sju och var bakis, mådde pyton och skrek efter cola ;)
Drog till affären och hängde på låset klockan 9, problemet var bara att det var ju SÖNDAG och affären öppnade inte förrens klockan 11!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0