Vilken dag!!!

allt är inte som det borde.......... BLööö, skit skit skit!






Har haft en fiskedag med Carro idag, vi började och fiska runt 11.30 idag men ingen vidare fiske lycka :( vi förlorade drag på drag,  dock tror jag attjag tog ledningen :( BLÄ!
Vi satt och gottade oss lite i solen som tittade fram titt som tätt... Hade fika med oss... Kaffe, coca cola. munkar, kakor mums.. satt fint...

Åkte och letade efter en gammalklasskompis cafe som ska ligga vid lundsbergs trakterna men vi lyckades aldrig hitta dit =( turen var inte med oss idag helt enkelt.

Vi for hem och åt mat = nya krafter. Gav oss ut igen på fiske och denn gång efter ett antal kast fick jag NAPP
Napp och en gädda till på köpte.... Jag som hade lovat att JAG skulle döda fiskarna om vi fick några... "Ja, men jag kan döda dem har sett hur man gör" När det väl var dag för att döda den fegade jag minnsan ur...

- Carro!!?? jag har fan napp, aah... hjälp mig då? hämta hoven. vad fan ska jag göra?!
Vi drog in den till land, och jag tog tag i en stor sten som jag tänkte slänga i huvudet på den.. Men då hör jag en röst som säger " Nämen så kan du inte göra, då lider den, du måste banka ordentligt så den inte lider")
Nej, men du sa ju att du kunde döda fiskar..
Va tusan, kan du döda den då? jag törs inte.. (panikslagen...
Hur som helst till slut slet sig fisken och simmade glatt iväg :( FAAAAIL på mig :(

sen for vi och plockade blommor istället =) bättre lycka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0