"Victroria,Jag älskar dig så mycket!"


PUSS!

Igår satt jag bänkad framför tv:n & det kungliga bröllopet. Från ca klockkan 15.15 till klockan 00.45.
Och jag måste erkänna att jag grät under vigseln... Var riktigt vackert!
De såg så himla kära & lyckliga ut :) Fina klänningar (för det mesta) och helt underbara tal speciellt utav Olle Westling & Prins Daniel Westling.. och sist men inte minst Kungen..Fantastiskt underbart bröllop.

Sen när jag kom hem så kollade jag på slutet av Saw II. Så kom väl i säng runt klockan 02.00 ungefär.
Och vaknade nyss utav Bilbo. Känner mig bakfull som fan :/  How come?
Blir att slå på film nu, fixa frukost... sen upp och göra sig iordning!

GODMORGON förresten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0