Första dagen på arbetet

Imorse tog Bilbo, Caroline och jag en lånpromenad runt stan :) och Caroline uträttade några ärenden i sama veva.

Sedan gick vi hem till var och en. Packade väskan, bytte om och åkte ut i skärgården till en brygga och nöjt utav det verkligen UNDERBARA vädret :D sol och värme!! Låg där ute i några timmar... vilket var fantastiskt skönt.
Sedan var det dags att åka hem göra sig iordning för första dagen på Jobbet, ja just det JOBB :) efter två är så är det äntligen dag, känns underbart! :) Som personlig  assistent ska jag arbete. Och efter att ha gjort färsta dagen idag, så känns det hur bra som helst.


Kom hem nu vid klockan 19.00 slängde i mig lite mat och nu kikar jg på TV och läser en bra bok.

I veckan hoppas jag på att få fiska :P tidigt innan de blir sådär pissvarmt ute ;P
Hoppas bara att man får med honom ut tidigt... Bättre chans att få fisk på då ju i alla fall..
><(())*> ser fram emot det och ser fram emot helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0