WALLANDER

Svårtbeslut... har funderingar över att baka mig en chokladtårta.. För er som inte vet är jag himla svag för chokad,vit, ljus & mörk!
Saken är den att jag måste åka och handla om det är så att jag beslutar mig för att baka. Så får överväga beslutet lite till :)

Förövrig så tycker jag att vädret är as trist nu ://  regn och mörkt är det ute.. Är väl bara en fråga om när löven blir gula och ramlar av trädet? Det är 25 juli det ska vara sol och värme ute då, inget regn!

Ikväll ska jag i alla fall kika på Wallander - vitnet. Sista filmen, så jag hoppas på att INTE bli besviken..

Sova tidigt ikväll, dax för jobb imorgon...
Nu ska jag unna mig en kebabrulle... mhm MUMS vad gott! Ville egentligen ha sushi, men det var ju givetvis inte öppet i denna håla +O(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0