G'night

Allting har förändrats...

om det har? nu är de skett en icident också...
Bra avslut på denna kväll/natt.... Min nya dator kraschade. Toppen,  yes, wiho, yippe! FAN!
Något jävla virus tror jag att det är. Men eftersom jag inte kan ett skit om sådant där, så gick det åt skogen. Försökte i alla fall, men icke. Det gick inte avinstallera skiten, och de är ett jävla "virus" program som poppar upp hela tiden.. jag tror de är de som är sjävla viruset... GRR fått nån skit genom msn.
För webbläsaren fungerar som den ska... Aja, whatever!
Nån snäll själ hjälper mig imorn =D =D  tursamma jag.- haha

Hur som helst, tur att ja har min andra dator kvar .. perfekt i sådana här situationer! ;D Bigger and better! Yes. sant.


GONATTT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0