Söndag

Sitter här och kikar på bingolotto lite smått :)

Sitter här och väntar på att Sanna ska äta upp, sen ska jag plocka upp henne och åka hem till Caroline en sväng :D
Idag har det varit en sjukt slapp dag, om vanligt! hihi
Vaknade klockan halv tolv, gick upp och fixade frukost. Baguett med rosbiff och potatissallad. Mmmmums!
Sen ville Robin vila lite till så då gjorde vi det, och råkade somna. Vaknde strax vid halv tre ungefär..
Då kom även min kusin på besök så satt och pratade med henne lite. Ses ju tyvärr inte så ofta, hon är så upptagen! :/ tråkigt men sant.
Sen lagade jag mat, soppa denna gång, vilket var vidrigt, nee nu överdrev jag, men det var inge gott.

Sen skjutsade jag hem min älskling, och nu sitter jag som sagt här och är döds sugen på en PIZZZA :D
Robin?


Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0