Helgen!

I fredags  var jag hemma hos Caroline på lets dance & fredagsmys, kom inte hem förrens strax efter tolv någon gång, plockade även upp Robin vid matbutiken :) kollade lite på case 39 men insåg ganska snabbt att vi  var för trötta för att se klart på den.

Igår så var vi i Robins stuga med hans pappa & minsta lilla syster. Efter det åkte vi hem till Robin och bara va lite och sen blev det middag hemma hos Lena & hans far :) med hela syskonskaran till honom, trevligt! Så det blev mat (flygande jacob) och efterrätt.
Sen åkte vi och hämtade Elin & Patrik & skjutsade dem på fest i Bäckhammar.
Sen hem till Robin igen, där jag fick ännu mer efterrätt ;) haha
Sen hem till mig för att se Number 23... Slocknade dock efter fem minuter, och blev väck sen igen ;)

Nu sitter jag & vill ha maaaaaaaaat! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0