Gott Nytt År!

Godmorgon och gott nytt år!

Igår låg jag & Robin och drog oss i sängen ganska länge, vid halv fem åt vi mat hemma hos mig:) sen skjutsade jag hem honom. Gjorde mig i ordning. Runt klockan halv åtta plockade han upp mig, och vi åkte hem till hans pappa & Lena och åt middag där också :) Blev kvar där tills klockan 10 ungefärg.

Så då åkte vi upp till hans kusiner  och satt där ett tag, pratade, drack och de sjöng singstar!
Sen drog elin, sanna och jag vidare till en husfest i Marielund. Där blev vi dock inte kvar allt för länge och rörde oss ner till mastis.

12 slaget var unerbart, satt i en taxi, på väg ner till Mastis! haha! Vi kom fram till att man kunde faktiskt ha haft det mycket värre än så, så vi var nöjda i alla fall.

Väl inne på mastis blev, det lite dans, sen kom Robin ner senare också.

Tack för en trevlig nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0