Godmorgon

Igår var man som sagt hembjuden till Caroline, tillsammans med Madde & Sanna. Det bjöds på mat, ölspel, och trevligt sällskap :)
Senare runt klockan halv tolv efter några ändringar, tog vi taxin ner till Mastmagasinet där vi fortsatte kvällen.
Jag rundade av min kväll runt klockan halv ett ungefär.
Robin kom även upp senare runt halvt två, och lyckades på något sätt vara vaken till typ 4-5 tror jag på grund av nån film som visades på tv.

Imorse ringde klockan 10.00 GÖTT! Dax för gymnastik :)
Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå och att Sanna ska komma och hämta mig.
Efter gymnastiken är min plan att sova några timmar.

Ikväll blir det även bio ♥ med Robin givetvis! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0