3.e December 2010

Godmorgon!
Klev upp för en kvart sedan, och jag är inte ett dugg piggare nu än då jag precis klev upp.  Är inte direkt pigg på att bege mig ut i en iskall bil :( br, ska nog sätta i värmen i bilen så det hinner bli lite beghagligare att köra.

Ska snart försöka mig upp och få på mig lite kläder, sen måste jag äta frukost och packa väskan. Sen styr jag bilen mot Karlstad!  Gääsp, fan vad jag är trött. Kumde ju inte sova i natt heller, utan låg bara vred och vände på mig. Typiskt när man vet att man ska upp tidigt!

Ikväll kommer jag nog vara slö, om jag inte tar en powernap efter skolan, känns som det kommer behövas.. Ikväll har jag inga planer, funderar bara på att vara hemma, med en godis eller chips påse och kolla Idol. Ska äta något riktigt gott med mamma & pappa också för imorgon åker de till Spanien. Vissa har det fint ;) Faktiskt jag som skämmer bort dem för en gångs skull..
SÅ nu ska jag och Bilbo ha det extra mysigt och rå om varandra. Neej, klockan springer iväg här har jag inte tid att ligga och mysa under täcket även om jag vill.

Ha en fin fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0