Ny vecka, sista veckan

Helgen har passerat i en väldig fart. I fredags efter jobbet skyndade jag mig hem. Duscha, packade väskan begav mig ner till station och vidare till Örebro!
Sammanfattningsvis, trevlig, massa snack, god mat =D (shushi och thaimat) myste med 3 veckor gamla Algot..
Och igår var det massa tittande  på solresor... gott snacks, och promenad i skärgården med Caroline & Bilbo :)






Sista veckan på jobbet, iaf min hela fullvecka! Nästa vecka är det endast tisdag/torsdag..

Idag har jag jobbet, tiden har gått förvånansvärt fort.. Har även vaccinerat mig, och beställt nytt pass.. Och imorgon sker bokningen!!! WEII ;bb
Längtar tills denna vecka är över, det är ett som är säkert.

Hittade även min I <3 NY t-shirt när jag städade garderoben .... Har varit borta i några år, men äntligen kommit till rätta..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0