Lördag

Idag fick jag god god mat, Tacos :D mums!
Samtidigt som jag satt och åt, så berättade jag för mamma & pappa att min lön vhar tagit slut.. Pappa sa nej jessica, säg inte att du har handlat ännu mera kläder.. Då sa ja Nej, men allting är slut. Han frågade om jag skojade?
Nee, sa jag.. Märkte att han blev lite småsur.. Då berättade jag att jag har bokat & betalt en utlandsresa till dem 4-11 december till Gran canaria.. tillsammans med min farbror ,fru & barn :D

Mamma vart helt stum... sen sa hon att hon hade fått resfebver redan, pappa blev glad och ringde sin bror...
Ibland kan jag allt vara en fin fin dotter (A)
Nej, men de förtjänar den resan...









Sitter här med ansiktsmask och är grymt snygg, Bilbo är livrädd för mig o morrar.. HAHA
ska snart pallra ig in i duschen tänkte jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0