I'm off to Spain

Idag är det alltså dax. Har alltid tyckt att det har varit så långt borta att vi ska få åka, men nu är dagen inne.
Har precis gått upp, ska ta mig en dusch sen ska jag åka och handla..
Vid klockan 12.30 kör pappa in oss till Örebroflygplats =)
och vid klockan 17.05 går flyget :DD

Och fy farao vad jag är trött.. Vaknade klockan halv 2 av att jag somnade ifrån dator, så det plingade till och vips så var jag klarvaken. låg vaken fram o till tills klockan var 06.00. SÅ är skapligt trött nul vaknade av min sjuka dröm :S

Kommer bli sjukt nice vecka i Spanien känner jag på mig. Och en sak jag kommer sakna är min säng!

Nej, här kan jag inte sitta och slösa bort tiden...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0