Hemma igen :D

Precis kommit hem igen efter min första dag på universitetet :) Vilket gick och kändes bra.
Det jag mest är nervös över är väl hur jag ska hitta, men det ordnar sig säkert.

Idag hade vi upprop och ett grupparbete vilket gick bra-.. Det var till och med ganska kul. Hamnade i en schysst grupp med Kristinehamnare :D
Sen efter skolan satt jag och väntade på att min kusins grupp skulle bli klara med sin uppgift. Sen bjöd min morbror mig på lunch...tackar för det! Följde sedan med Linda hem till hennes mamma och kikade lite på tv och satt och småsnackade lite.. Sen sprang jag ner till station..


Känns riktigt skönt med helg nu kan jag lova :D puh så härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0