Helg!

Nu är den sista riktiga jobbdagen slut....

Har precis satt mig ner. Lagade mat direkt när jag kom hem Tacos, sen bakade jag en chokladtårta :) mmh mums med valnötter på.. och nu har jag städat rummet och bäddat rent. Känner mig riktigt duktig!
Så nu ska jag snart sätta mig framför tv och kika på Postkodskampen och sen efter det ska jag kika på tredjevågen.
Ska även ta och smaka på min tårta ;p

Nästa vecka gör jag bara två korta pass på 2,5 h vardera.. så det är ju ingenting! Chefen erbjöd mig mera jobb redan idag... under vecka 33 typiskt att han erbjuder mig jobb när jag har beställt en resa :D men men, jag ser fram emot resan och jobb kommer det komma mer utav iframtiden.

NU blir det tv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0