Tisdag

Imorse vaknade jag upp och det var dimmigt, riktigt dimmigt!
Gick iaf upp kvart över åtta, kokade pasta till frukost ;P I LOVE IT.

Sen kom min älskling och hämtade upp mig vid halv elva, så åkte vi in till Karlstad ;D Jag strosade runt på stan medans han var på utbildning, fann hans nästan efterlägtade badshort ;D + till mej. Riktigt läckra faktisk. Kommer du bli x-tra snygg i i sommar och även i Malaga ;D

Kom hem runt halv två, styrde bilen mot sanna, och åkte ut i skärgården med henne & Bilbo och tog oss en varsin glass. Sen vart det hem en snabbis och byta om sen ut i löparbanorna, sprang 3 km med Carro, riktigt gott  o varmt var det! ;D uuh så duktiga vi var.
Sen hem duscha, sen handla och hämta Robin.  Sen har vi grillat ;D och det smakade förjävla bra!!


Allting har en början, ett liv och tyvärr slutar det underbara livet med ett slut, förr eller senare. :( ibland allt för tidigt... det är livets gång! Jag vet i alla fall att det sitter en fin liten ängel där på ett vitt moln o tittar ner...
Ledsen måste man låta sig vara, det är tillåtet och skönt att få gråta ut.

Vem har sagt att änglar bara är människor?

Jag finns här om du vill ses, prata, ta en skärgårdstur (: Oavsett tidpunk, ett sms eller ett samtalbort..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0