SÖNDAG

Igår blev jag bjuden hem till Caroline, där satt vi Caroline, Carolines Robin & Jag :)
sedan kom även Madde och slöt upp med oss.. Riktigt trevligt! Det var inte igår man såg Madde..
För min del blev det väldigt lugnt, tror jag fick i mig två hela cidrar på hela kvällen.. men jag hade roligt för det =)

Vid halv tolv, åkte vi ner till stan och mastis (:
hyfsat mycket folk faktiskt.. Herregud vad annorlunda det ser ut i nyktert tillstånd ;) ojoj,

fick just med Madde & Johan hem vid klockan två, gick och la mig :) och somnade ganska direkt, sen ringde Robin :) och vi pratade kanske i en 40 minuter.. Sen kunde jag inte somna, låg och funderade på o laga mat, och sen kikade jag på millenim lite, så jag somnade inte förrens halv sex - sex.

Nu har jag precis gått upp, ätit frukost och kollar på nyhetsmorgon..
Humöret är toppen, mår kanon en fin solig söndag som denna :) så vid två blir det promenad med Caroline & Bilbo =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0