MALAGA

På torsdag åker Robin ifrån mig i en vecka, till varmare breddgrader. Malaga, Spanien.. ;)
Fan vad fusiktigt att komma bort lite. Bara ta hand om sig själv o familjen. Njuta av en kall öl, i solen..

Det förtjänar du älskling, även om jag så kommer sakna dig som en tok här hemma. 
Tycker en dag/en natt utan dig känns tungt och jobbigt.. Men desto bättre efter en vecka, när jag har fått sakna dig, och äntligen få träffa dig igen! Det ser jag redan ifram emot, att du kommer hem. Konstigt. Du har inte ens åkt ännu :S du ligger här bredvid mej o sover så gött! Njuter varje sekund ihop med dig.

Hoppas du får en underbar resa ;) and dot forget me! mihihi



 

Älskar dig tokmycket

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0