Lördag

Kvällen spenderades ihop med mina fina vänner :) Caroline & Sanna!
Vi kollade på körslaget, snacka massa skit, och spelade spel. Riktigt jävla trevligt var det!
Rint halv ett, traskade Caroline & jag hemmåt.. Gick och la mig direkt, var as kall efter min promenad.
Kikade på Ballar av stål, och somnade ganska snabbt! :p

Vaknade runt fyra av att telefonen ringer, Robin ;D
Han snackade om hans kväll, och frågade om han fick komma hit.
och givetvis fick han de, kan ju bara inte stå emot. Slutade med att jag hämtade honom nere på stan.
Sen gick vi hem o la oss, dock har han däckat o har börjat snarka :/ så jag kan inte somna..
( jag lider med dig robin, nu vet jag hur du har det :$ mihihi)
Gött för honom och sova iaf.

Är iaf jävligt glad över att jag inte kommer ligga bakis imorn :D :D
Men jag kommer väl få serva robin imorn, han lär inte må bra :/ stackarn!
Men allt för dig Robin. Älskar dig! <3

ska se film nu och försöka sova!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0