Fredag :D

Idag har jag mestadel tagit det lugnt.. det har varit riktigt skönt! Har varit trött, eller är fortfarande. Kan bero på att jag vaknade runt halv sex imorse ;)

Idag är det valborgsfirande, men de ska bli ganska lugnt sådant för min del känner jag.
Kommer väl antagligen vara bakis imorgon ändå. hehe! Usch det ser jag inte fram emot.

Sen är det inte mycket kvar av denna helg :D sen har man en hel vecka framför sig att se fram emot.
Ska göra:
matte prov.
Elin kommer hem från 3 veckor i Thailand :)
fixa mina naglar.
Robin kommer hem <3
Barngympa
Gympa möte
Träna
Träffa Mikaela, om det passar för dig? (:
Och Nästa lördag ska vi hem till Therse och fira henne :)

Mycket att se fram emot =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0