Friday I'm in Love!

Thank God it's friday!
Alltid lika skönt med helg fastän jag är arbetslös ;D Tur att man inte är ensam om att vara arbetslös.

Har precis ätit god mat, thaimat blev det för min del,  nudlar, kyckling och grönsaker. Mums!
Idag har jag varit med Robin all day, har även hunit med Matteprov och sjukan..
Och nu sitter jag i mitt ny städade rum, med tända ljus och spanar på postkodsmiljonären. Fasiken vad jag tycker om hösten, när det mörknar på kvällen och man kan tända en massa ljus. Underbart!

Nu inväntar jag Robin, annars blir det en lung dag idag :)
Imorgon ska jag spendera min kväll med Sanna.  På söndag blir det antagligen bakfylla, och på måndag drar jag till stockholm =D =D

Ha en bra kväll allihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0