Slut på helgen...

Sista dagen på helgen, går alltid lika snabbt till dessa söndagar.

Helgen har varit mycket bra.
I fredags  gjorde jag ingenting speciellt, bara myste framför tvn och kollade en massa film.
Igår, lördag var det gymnastik tävling. Det gick hur bra som helst för våra tjejer, och speciellt bra för några som fick medalj till och med :) Grattis till er.
Det var en tripp till Ikea igår också. Inhandlade lite prylar till garderoben som håller på att göras om.
Senare på kvällen bakade jag årets första lussebullar, och de smakade riktigt gott vill jag lova =)

och idag har det målats om i garderoben, och  har även rensat bland alla mina kläder.. Dock har jag riktigt svårt att slänga saker, fast att jag aldrig ALDRIG anväder dem, de kan ju faktiskt komma till pass någon gång ;) ?

men nu ska jag återgå till Robin ♥ och Filip och Fredrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0