Fredag, sol, och goda drinkar :D

Perfekt start på helgen, jo tack!

Hur skönt väder som helst ute idag ju!!
Idag gick jag upp klockan nio, hade faktiskt ställt klockan, så att jag skulle komma upp i tid. Duschade och gick upp på promenad med Bilbo =)

Sen har jag vart nere på stan en sväng, och kikat hur det går för MIkaela. Sen så träffade Bilbo och jag Anina&Daniel de har ju fått en liten ny knodd i familjen, så nu har Jocke en lillebror... Verkligen hur SÖT som helst.. Han ser ut som en liten ko bebis, som Pappa säger. Så jag och Bilbo har varit på promenad sedan klockan 13-15.30 riktig lång promenad.. Riktigt skönt!

Nu ska jag äta sen hoppa in i duschen, och ladda inför kväll =D

Ha en fortsatt bra dag"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0