Onsdag

Idag började jag dagen med att ta mej ut med Bilbo i det sköna vädret! Känns som om våren är på väg, hoppas det iaf!
Efter det åt jag frukost och låg och slappade i sängen ända fram till kvart över tolv. Då åkte jag ner till stan och mötte Sanna. Följde med henne när hon skulle göra sin tatuering. Blev jätte fin =)

Sen efter det skjutsade hon hem mej, och jag styrde bilen till karlstad i all ensamhet. Kollade lite på stan, och hittade min efterlängtade spetsbody, som jag har letat efter! :)
Sen fixa jag naglarna. Blev vanlig manikyr, trivs bäst i det tror jag.

Sen skulle jag egenltigen ha tränat idag, men hade/har ont i halsen så jag skippade det idag. Får bli imorgon istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0