Studenten 09

Ett år, ett helt jävla år har gått sedan jag tog studenten! GALET!

men iår är det iaf 90,ornas tur att gå ut, fan vad jag är avundsjuk!
Håller tummarna för att vädret ska spricka upp, men vad gör det egentligen ni kommer ha minst lika roligt vilket väder ni än får ;D :D

Vaknade sjukt tidigt idag, halv 7 så jag tänkte finns ingen tid att förlora. Har precis duschat.
Ska föna håret och göra mig klar sakta men säkert,. Sen ska jag träffa mikaela här lite senare och fixa det allra sista inför studenterna. WEI!

Annars blir det en heldag med studentfirande. Ska hem till Tess och fira henne :) GRATTS TESS & alla ni andra!

och imorgon ska vi kika på balen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0