Mickis

Idag flyttade Mickis, min bästa vän ner till sommarstad Halmstad.
Och det känns förjävligt att vara utan henne en hel sommar :( Kommer givetvis att åka ner och hälsa på dig. Och hoppas du kommer hem och hälsar på också!
vi brukar ju träffas varje dag, så det kommer bli tomt. Bara idag har jag saknat dig
och många dagar veckor till blir det utan dig :(

Men är så himla glad för din skull att du har fått denna möjlighet. Ännu detta år,
och är stolt att du tackade jag denna gång ;) Servitris/bartender på Punch. Inte fy skam!


Love you! Vet att du kommer få en oförglömlig sommar. ♥


Kommentarer
Postat av: mikkia

2009-06-16 @ 08:56:01
Postat av: mikkis

har jag sagt hur mycket jag älskar dig?

2009-06-16 @ 08:56:35
URL: http://mikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0