Mörkt som natta'

Imorse åkte jag till Karlstad och fixade mina ngalar hos Matilda =)
Vart riktigt snygga, precis som vanligt.

Sen träffade jag Mikaela en svänga, vi var på donken.. och sen kollade lite på stan.
Men i vanlig ordning så finns det inte så mycket att kolla på här i stan.

Och i eftermiddags har jag varit på barngymnastik.
Friståendet är riktigt snyggt alltså.
- tummen upp!
Nu gäller det bara att lära ungarna det så att det sitter, men inte lätt när de inte lyssnar ;)
Men de kommer sitta som ett smäck till tävling, det tror jag på.

Och nu ikväll har jag bara latat mig framför tvn med en kebabpizza =)
Kollade på någon ny dramaserie på ettan "stormen" verkade bra, så den ska jag nog följa de två resterande avsnitten som är kvar.
Sen kollade jag på "Öga för öga"
intressant, men inte så intressant som jag förväntade mig.

Och nu är det paus på PB =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0