Godmorgon

:) Lördag idag, och humöret är faktiskt på topp. Vaknade ganska nyss, har precis ätit frukost..
Rostade med ost, kan man inte få för mång utav har jag märkt. mumma.

Idag ska jag ha kalas, släkten kommer hit och gratulerar mig.
Så det blir ju god mat idag också, pressadmotatis med fläsfile med persiljesmör. så mums igen.
Sen senare ikväll är jag bjuden hem till Caroline&Magnus. trevligt!
Och innan dess så ska Sanna fixa mitt hår, visst är det toppen att ha kompisar som gör iordningen en på det där viset?

vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig.

Igår köpte jag iaf en klänning och ett par jeans.
Hade dock inte prövat något utav det i affären men det visades att det passade utmärkt ;) Vilket ögonmått jag har!
jenasen är nästan går/blå.. trodde dock de var grå, men nej, de var mera blå har vi konstaterat, men men snyggt för det ;p


Nej, en dusch vore på sin plats nu,..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0