Barngymnastik

Kom ganska nyss hem från Mikaela, vi har varit på godislagret :) Köpte kinderägg jag, det var inte igår.

När jag kom hem så frågade pappa hur det gick med ögat:

pappa - Hur går det med ögat?
jag - kom du får kolla själv
pappa - ja, men nu kan du ju ha öppet ögat betydligt mera än förut
jag - jo, men jag ser inget på det
pappa - (med stora ögon) vad säger du?
jag - jag skojade, haha
Pappa - ja, samtidigt som han drar en lättnande suck.
säg inte det till mamma då hoppar hon högt.

haha, det var lite elkat utav mig.

Nu snart ska jag bege mig upp till dj-hallen för ett pass med ungarna.
Det var några veckor sedan sist så det ska bli roligt :)

kan tänka mej att de kommer fråga vad jag har gjort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0