Woke up a bit early today

Godmorgon!
Vaknade precis, en aningen tidigt kanske...  Mina ögon är som två små pepparkorn just nu ;) haha
Helt ensam är jag också, hade hoppats på att Bilbo skulle väcka mig lagomt till klockan 8.00
Men han är visst ute och promenerar, inte själv givetvis.. Utan stackars pappa är ute.

Nej, men ska väl slänga å tvn en stund och sen slänga sig in i duschen.
Ska ju träffa Sanna vid klockan 9.00 för att fara till Karlstad =)
Nu var det faktiskt ett tag sedan jag var där, så det ska bli nice!

Ska ringa till Mikaela nu, hon bad mig att ringa när jag vaknade  ;P
så skyll dig själv nu Mikaela om jag mot odds skulle väcka dig!

Nog om detta! Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0