Tisdag

Igår natt sov jag hos mikaela :) Det var riktigt mysigt! Låg uppe ända till klockan tre och pratade massa skit.
:) Så idag har jag varit skapligt trött, gick upp klockan nio nämligen.
Hur ska jag klara mig utan dig Mikaela när du sticker ? :( :( Det är först nu jag börjar förstå allvaret i att du verkligen lämnar mig här ensam :( BOO!  Visst, jag har andra underbara vänner. Men ingen som vet så mycket om mig som du gör.
Vem ska jag ringa klockan 8.00 när jag vaknar, vem ska jag ta en sväng med när jag har tråkigt? Vem ?

Är iaf jätte glad för din skull att du har fått en sådan jobb möjlighet som du faktiskt har fått, och dessutom för andra året nu.
Så tycker du gör helt rätt i att ta den! Jag finns ju alltid kvar liksom :D mig blir du inte utav med så lätt inte.♥


Idag har jag och Mikaela kört hem alla sista grejer hem till henne. Så nu är det fint & tomt i lägenheten.
Men min stackars rygg har fått tagit skit för det :/ men det går ju över, tack och lov!
Men vi får väl se vad det blir utav träningen imorgon. Det märks.

Imorgon blir det en svänga till karlstad med Sanna :)
Och snackade nyss med Emelie, som jag förövrigt inte träffat på as länge.. Så hon kommer och hälsar å mig
imorgon kväll.
Vilket ska bli riktigt roligt!

NU blir det AA, sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0