Thank God it's Friday

Idag gick jag upp klockan 8.00 och plugga lite :) Så att det skulle sitta färskt i minnet.
Sen skjutsade jag Pappa, han skulle fika med sina kompisar.
Sen tog jag en svänga med Mikaela, i och med att jag var dryga en halvtimme för tidig.
Så nu är provet avklarat och jag kan äntligen njuta av helgen!
=) =) YEES!

Har varit ute med Bilbo, och släppte honom löst, och det går förvånansvärt bra. tack för det!
Men sen när man ska få hem honom, det är inte det lättaste inte,

Igår kväll såg jag Beck - I Gudsnamn och jag kan ju inte säga annat än att jag älskar beckfilmerna, Gunvald Larsson är ju bara så klockren ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sv. Tack ska du ha! Om jag säger såhär, de kändes men gjorde absolut inte ont! :)

2009-02-20 @ 20:27:28
URL: http://inva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0