Preparty with myself

Igår kväll vart det som sagt utgång.

Kvällen började hemma hos Sanna, med tre rätters :) med väldigt trevligt sällskap.
Det var, Jag, Ronja,caroline,Sanna, Elin Och Terran.
Sen vart det sin star i hela kvällen, sen vid klockan 11 bar det av mot mastis. Det var väldigt få ute igår, men lika roligt hade jag. De folk som var ute var bra folk, och folk som jag kände igen så det var roligt att se några ansiktet som man inte sett på ett tag.

Imorse var det Karlstad som stod på schemat Sanna & jag har blvit sminkade på Make up store, och det var skit snyggt på båda två :) Ska försöka få in en bild senare!
Så idag har jag en fin fest make up.. Sen vart det en kyckling/pasta sallad på waynes, mums!

träffade även matilda en svänga :)

och nu blir det mat och sen förfest med mig själv. yeeiy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0