Ny vecka

Ännu en ny vecka drar igång..

Och de lyckliga barnen som går i skolan, har lov idag!
När jag gick i skolan uppskattade man verkligen loven och heldagar.. Men nu, nu skulle jag allt upppskatta ett par arbetsdagar.  Jag ser det som att jag får njuta av ledigheten så länge den varar :)
Nog pratat om det.

Helgen har varit händelserik på månda sätt och vis.
I fredags vart det utgång och bowling :) Super kul! 4/5 toasters
Och i lördags vart det mastis en svänga, men måste då tillägga att jag tyckte fredagen var mycket trevligare,
var trött i lördags.

Och igår var det en slappar dag, var på barngympan.
Hjälpte Mikaela att städa lägenheten, åt massa gott och såg film. Lovelie! Det är söndag i min  stil, kanske inte att städa.
Men det var rätt skoj att moppsa ;p


Nej, om man skulle ta och ta tag i denna vecka också kanske så att det blir något gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0