Kvällen

Sitter här hemma i mitt rum, med tända ljus och är irriterad.
Har varit hemma och hos Robins pappa och hämtat upp honon och Bilbo som har varit där och lekt med Freddy  :)

Skulle laga mat åt Robin när han kom hem.
Tänke göra chickenwings, lökringar, vitlöksbröd, och pommes & sås.
Det blev hemmagjorda ökringar som jag friterade i olja, det smakade skit tycker jag. Sen vitlöksbröd, det var mycket gott. Pommesen skulle ha varit inne lite längre bara och fel märke på min sås, det skulle ha varit knorr och inte blå band eller vad den heter. Sen blev de kyckling brst ist för chickenwings. GAH!
:( buhu, så nu är jag fortfarande hungrig!
Robin vart mätt men dock intejag.

Väntar på att Robin ska komma tillbaka, han är hemma och fixar host medicin och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0