El'Stockholmo

Godmorgon!
Vaknade redan klockan halv 6 & var jätte pigg, försökte somna om men nu har jag gett upp.
Ställde inte klockan förrens klockan kvart i åtta, så nu sitter jag och tittar lite på tv, barnkanalen! ;)
Det har iaf snöat :D och det gör mej jätte glad, fast det skulle allt kunna få snöa ännu mera.. Men en bra början.

Vid klockan fem i 9 idag så går tåget till Stockholm.
Där ska jag möte upp Elin, som jag inte har träffat på kanske över ett halv år, så det ska bli jätte trevlig.
Vi ska bara umgås, och förståss julhandla. Har ju inte köpt mig en enda julklapp än, så nu hoppas jag att få alla köpa i Stockholm, så har man ett problem mindre. Jag kommer säkerligen hitta något snyggt till mig själv också, så brukar det alltid sluta.
Det blir dock bara en dags tur men lika kul för det ändå :) så jag kommer hem ikväll.

Men nu ska jag duscha och sen fixa iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0