23 december fortfarande

sitter och tjurar har fått min klännng som var tänkt att jag skulle ha imorgon. Problemet är bara att den är så jävla lång, så vart det minnsan inte på bilden :( så nu vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon. Tänkte sy, men insåg ganska snabbt att jag inete kan sy.
BLÄÄÄ!!!

Annars har jag badat Bilbo idag, så nu är han julfin..
Bilbo fick en fin juldress av Robins duktiga mamma lagom till lucia.. Och idag fick jag ett par hur fina och sköna sockor som helst utav henne i julklapp som matchar med bilbos juldress ;) tusentack!

Imorgon  är det äntligen julafton, så som jag har längtat efter julmaten :D
jag som bara älskar mat!!

Åker till Hammarö imorgon runt 2 tiden, perfekt så man hinner se KALLE ANKA!


GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0