20 december

Idag är det 4:e advent, och fyra dagar kvar tills dopparendagen & självaste JULAFTON!
Blir att fura julafton i Hammarö som i vanlig ordning de senaste årena. Men jag klagar inte, jätte mysigt :D
Får snart ta tag i grovstädningen också, så att det blir fint till julafton! Förstår inte hur det kan bli så stökigt på så kort tid? jaja, det blir nog bra med det.

Igår var jag & Robin ute och åkte skridskor på björkvallen vid ungefärg halv tolv - tolv.
Det var år sedan jag åkte skridskor, men det var roligt ändå. Jag kunde ju faktiskt stå på dem ;) det trodde du aldrig Robin? 
- ingen bambi på hal is här inte.

Imorgon bär det av mot karlstad, ska fixa naglarna och kika lite på stan för att se om jag hittar mig någon tjusigt att ha på mej i fall mina kläder mot alla odds inte skulle komma i tid. Hoppas hoppas!!
Tisdag: Då blir det inget speciellt, får försöka städa i mitt rum och sätta upp det sista julpyntet. Sen ska jag ju förresten träffa Caroline och skapa ännu mera fristående.. då har även Robin och jag träffats i  ett halv år, om man räknar första gången nyktra..hihi PUSS!
Onsdag: Då får det bara bli en hemma dag, klä granen osv :D härligt
Torsdag: JULAFTON!
FREDAG: JULDAGEN, som antagligen ser ut att bli Statt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0