16 december

Idag ringde klockan 09.45, dax att gå upp. På med kläderna och ut med Bilbo :)
Sedan skjutsade jag Robin till HK center så att han fick skriva sin teori, och han klarade det galant :D Grattis ännu en gångtill körkortet.
Efter det åkte vi lite bil, sen så bestämde sig jag & Sanna för att åka pulka. Problemet var bara att ingen utav oss ägde en, men det fixade Robin. Sen Fkörde han oss till Sättrabacken, men efter 10 minuter tröttnade vi, det var ju jätte jobbigta tt gå upp för backen, frös gjorde vi också. Sen lagade jag mat, och sen har jag kört hem Robin, och nu  väntar jag bara på att klockan ska gå, ska nämligen på avslutning idag med gymnastikledarna. Kan bli givande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0