15 december

Kom till Kristinehamn klockan 21.54 ungefärg.

Har haft en hel dag i Stockholm ihop med en barndoms kompis ifrån Skövde. Vi gick affärer i stort sett hela tiden..
Sprunigt fram och tillbaka, tror vi besökte vart enda H&M faktiskt. Vi åt i gammlastan, på en super mysig restaurang. Lax med skagen och potatis, riktigt gOtt :)
Hittade mig även några julklappar, nu är bara pappsen kvar, men vet vad jag ska köpa till honom, så ska försöka ta mig in till Karlstad/Örebro i veckan om det hinns.
Hittade dessuom massa saker till mig själv, kläder och litesmå plock.
Tågresorna fram och tillbaka var dock ensama och långtråkiga, men det fungerade med tidining och ipod :D

Har precis duschat och ska snart kolla andra avenyn, nu tar jag natten!
SOV GOTT


tack, för all snö vi fått =D
låt den ligga kvar över julafton nu bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0