TACK!



Måste ju tacka för det otroligt underbara inlägg du skrivit Mikaela, är så glad att jag har dig!

Den här sommaren har vart mycket rörig och komplicerad skulle jag vilja säga, men tack vare dig Mikaela & Robin förståss. Så kunde den inte ha blivit bättre. Du har funnits där precis 24 timmar om dygnet, ALLTID på natten, dagen, morgon, kvällen. Det är bara du som vet vad jag har genomgått i sommar och det är jag glad för, för det finns ingenm absolut INGEN som jag litar så mycket på som dig. Hoppas du vet det.

Tack för att du har gjort den här sommaren oförglömmlig och tack för att vi har kommit varandra närmare och på så vis stärkr vår vänskap till MAX.
Ska alltid bära mitt brythjärta ;)

Mikaela & Robin, tusen tusen tack för att ni finns för mig, precis JÄMT! ♥

Kommentarer
Postat av: mickis

har jag någonsin berättat hur mycket jag älskar dig?

2008-09-02 @ 19:18:05
URL: http://liveandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0