Karlstad

Kom precis hem ifrån Karlstad
.
Åkte in vid 3 tiden, och mötte upp Emelie på torget, sen gick vi och fikade och pratade massa skitsnack.. var ju ett tag sedan vi sågs :( Sen gick vi en sväng på stan men vi hittade ingen speciellt.
Sen gick vi vidare till bion och det blev Mamma mia, och VILKEN JÄVLA BRA FILM. Sjukt bra!
Gå och se den om du inte redan gjort det.
Sen vart det en glass på donken, sen orkade jag inte åka hem på en gång så jag följde med Emelie hem, vi kollade på Mysteriet på  Greveholm, haha!
Sen kom Mathilda, sofie? och Markus förbi och det vart ännu mera snack.

Saknar min baby hur mycket som helst!! <3

Och Emelie tack tack tusen tack för en jätte trevlig kväll, och hoppas du får det bra i Florida.
Om jag inte kommer och hälsar på så ses vi i jul :)
Även om vi inte träffas allt för ofta så kommer jag att sakna dig hur mycket som helst!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0